lørdag 10. januar 2009

Vinterbilder fra hagen lørdag morgen

Jeg hadde med meg kamera når jeg hentet avisa i dag tidlig. Har blitt inspirert av alle vinterbilder som dere andre tar. Her kommer noen fra min vinterverden.

Litt tåke i dag morges, men himmelen hadde et fantastisk lys og farge.





Her er noen bilder fra hagen og noe av det som titter opp av snøen.




Navn på stokkrosene som er sådd den 7.januar 2009
  • Hollyhock nigra
  • Hollyhock Chaters White
  • Hollyhock Giant single mixed
  • Hollyhock Chaters Golden yellow
  • Alcea Majorette brawn red
  • Alcea The watchman - var nigra - ikke spira enda







6 kommentarer:

Ellea sa...

Å så vakre bilder! De første der var helt trolske.

En fortsatt god helg til deg Vivi:-)

Juni sa...

Det var nydelige vinterbilder Vivi!
Morgenene er fantastiske, tenk å se sola stå opp og farge himmelen så vakker, det er en stor glede hver dag det skjer.

Anne på Moseplassen sa...

ååå, så vakkert!
Både soloppgangen og de flotte rimbildene var en glede å se :D

merethe sa...

Vakre bilder vivi. :)

Ellea sa...

Det ligger noe til deg på bloggen min:-)

Seascape sa...

En utmerkelse til deg på bloggen min.