onsdag 13. juli 2011

En hyllest til ridderne










Nå er det full blomstring på riddersporene og i år har det virkelig tatt av. Jeg hadde mange småbarn i fjor sommer som nå står og viser seg i sin fulle prakt.
Riddersporer passer liksom inn over alt dem og min hage er dem hjertelig velkommen!
Nå er det faktisk spådd fint vær i noen dager og jeg gleder meg virkelig til å være ute i hagen. Mye er brekt og ligger langflate, men jeg får prøve å ordne opp igjen før neste regnskur setter inn.
Ønsker alle en fortsatt fin sommer uke.

3 kommentarer:

Elisabeth sa...

Vakkert, vakkert, vakkert...Riddersporer så så høyreiste og flotte, de er virkelig hagens riddere :)

Randines hageblogg sa...

Så flotte riddersporer som blomstrer hos deg i mange vakre farger.

Håper det fine været varer på dine kanter, fortsatt god sommer!

Mariann sa...

Så mange nydelige riddersporer du har. Mine knakk tvers av i regn og vind for noen uker siden.
Deilig med litt sommervær, håper det varer!