lørdag 16. juli 2011

Roseblomstring og Hosta




"







5 kommentarer:

Randines hageblogg sa...

Så flotte roser som blomstrer hos deg. Hosta er fine planter og gjør mye utav seg.

Ønsker deg en fortsatt fin helg!

Lene fra Lillehammer sa...

Heisann, her blomstrer det ja. Rosa Mundi-rosa, er det den du fikk av meg i fjor forresten?

Mia sa...

Vilken fin blomstring det är hos dig till trots allt regn. Den sista, femte rosen, har en helt underbar färg. Vilken är det?

smgj sa...

Hvilken er denne?
http://1.bp.blogspot.com/-OQR_i6flKVw/TiE6ZNNND2I/AAAAAAAABkg/EqRJ6ZgX2Fo/s1600/Hagestatus%2B06%252Cjuli%2B2011%2B%252824%2529.JPG

Jeg tror kanskje en av mine navnløse kan være den samme?

Vivi sa...

Beklager smgj, men det vet jeg ikke. Denne har jeg hatt i mange år, så lappen er borte. Har vel egentlig ikke vært så nøye med navn jeg, bare utseende har vært bra :-)