fredag 20. april 2012

Min blomst er i finalen!

Moseplassen har hatt en konkurranse gående.
Din fineste vårblomst. Nå er det plukket ut 12 kandidater til finalen og vinneren skal offentliggjøres søndag 22.april!


Min blomst Fritillaria Michailovskyi er en av de 12.
Himmel og hav, tenk at jeg er i finalen.
Jeg ble så overrasket og glad at jeg sprang ut i sokkelesten, for å fortelle gubben den store nyheten.
Joa, han synes det var artig han og :)

Har du lyst til å se alle de 12 flotte finalistene så trykk deg inn hos Moseplassen og stem på din favoritt.
Om du stemmer på meg, så hadde jo det vært kjempe koselig!



10 kommentarer:

Fjellets datter sa...

Gratulerer...kjempemorsomt for deg...og med den artige vårblomsten på bildet ditt, skulle du vel ha sjansen?!

Ønsker deg ei fantastisk helg.
Klem fra Kristin

loftkroken sa...

Grattis masse :))
Har stemt ;)

Tror du ikke jeg også er med da :))
Kjempekjekt !

Så heldige vi er :)

Klem Bente

marit´s,,, sa...

Ja så har du ett nydelig bidrag da Vivi.
Den vår blomsten er jo søt.

Jeg ønsker oss alle finalistene lykke til he he ,,jeg er faktisk med jeg også,,

Ha en super fredagskveld , Marit.

Gitte sa...

Et stort tillykke...super flot ;-) God weekend...klem

Ellen sa...

Gratulerer Vivi! Veldig gøy at du kom til finalen:))) Jeg heier på deg:) Håper du vinner en fin premie:) Ønsker deg en herlig helg. Klem Ellen

Tua sa...

Gratulerer masse, mikaelskrone (er det ikke det den heter på norsk)er en vakker kandidat. Å ja, jeg har stemt på deg så klart.
Ha ei nydelig helg tross litt dyster værmelding.
Tuaklem

4 i Kiellandsgata sa...

Så artig=) Fint bilde=) Håper du får ei fin, fin helg. Vibeke

Marit sa...

Virkelig flott bilde! Lykke til i finalen :-)

Susanne sa...

Grattis...så kul, verkligen fin bild!!!
Lycka till
kram susanne

Hobbybruket sa...

Gratulerer så mye med finaleplass og flott bilde. :o)

Håper du får en deilig helg. Klem