fredag 2. november 2012

Hemmelig - blommig fredag!

 
Endelig fredag igjen og i dag fikk jeg gått tidligere fra jobben.
Deilig å kunne komme hjem og få gjort litt husarbeid, og enda ha god tid til fredagskos!
 
Jeg starter en god helg med "Blommig fredag" og i dag er tema -
Hemmelig!
 

Jeg har en hemmlig stein i hagen.
Lurer på hvem som bor der inne?


Hva skjuler seg i denne hånden?
En hemmelig gave?
 
Dette var mine bilder til dagens utfordring. Ønsker du å se flere, så trykk deg inn på bloggen
 
Ønsker alle en kjempe fin fredagskveld!
 
PS! I mogen kommer jeg med "Helgegleder" - håper du vil være med.


11 kommentarer:

Tua sa...

Så fint :) Du hadde jo så mye artige elementer i hagen din. Jeg skal innrømme å ha hermet littegrann etter deg ;)
Ha ei finfin helg.

gunsan sa...

Kanske bor det en liten trädgårdstomte i din fina sten.MVH

Bettina Bäck sa...

Vilken fantastisk sten! Blir riktigt avundsjuk. Trevlig helg!

Sabelhagens Olivlund sa...

Spännande fina bilder.
Ha en skön helg.
Kram Maria

loftkroken sa...

Hmmm,det lurer jeg på ??
Nydelig stein iallefall :)

God helg Vivi :))

Klem

Ranten sa...

Flotte bilder! God helg til deg Vivi!

Monica sa...

Trevlig helg till dig med :) och jag håller med om att det är en bra start på helgen att ta del av Blommig fredag :)
fina hemligheter du bjuder på ....
Tjingeling

Elin sa...

Så søte steinfigurer:)
Jeg er med på helgeutfordring!
Ha en fin helg.
-Hilsen Elin-

Susanne sa...

Spännade, jag tittar in i morgon igen...redan snö hos er ;))
Ha en trevlig kväll
kram susanne

Charlotte Myhre sa...

Så flott!!! Ha en strålende helg.

Lena/isis sa...

Riktigt snygga foton. Kram