mandag 30. september 2013

God høstferie!


Ønsker alle en flott høstferie!

11 kommentarer:

Rekkehuset sa...

Nydelig bilde Vivi! Riktig god høstferie til deg også :-) Jeg holder på å pakke, vi skal reise til Paris i dag. Blir et par dager i Eurodisney og en dag i selve byen. Klem fra Hanne.

Anne sa...

For et nydelig høstbilde ..
Ønsker deg fin ferie ,kos deg og nyt de fine dagene.

Klem fra Anne

Anne sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Marit Sønstebø sa...

God høstferie til deg også!

Klem

4 i Kiellandsgata sa...

Utrolig fint bilde=) Håper dere får en superfin høstferie=) Vibeke

Nora sa...

God höstferie til deg også! Nydelig bilde!
Klem!

Malys krok sa...

Kjempefint bilde!
God høstferie til deg!
-Margit-

Underberget sa...

Veldig fint bilde, rognebær er så dekorative! Er spent på om det stemmer at mye rognebær gir en snørik vinter... Ønsker deg også en kjempefin høstferie! Klem fra Berit

Marit Helene Gåsland sa...

Nydelig høstbilde Vivi, god høstferie til deg også.

(jeg rakk ikke å være med på helgegleder denne uka, men kommer sterkere tilbake)

Fabelaktig sa...

Herlig tirsdagskveld til deg og dine.
Her har jeg endelig fått nok hode over vann til å sette meg ned å lese blogger - endelig! Såå kos å ta runden og lese og kose meg og da måtte jeg selvfølgelig innom søte deg!

Stor klem

Merethe sa...

Vakkert bilde!!!likte det supergodt. Håper dere har en fin ferie.