onsdag 23. oktober 2013

Mesnaelva

En liten tur langs Mesnaelva i dag, for å ta noen bilder av vann.

Jeg driver stadig å utforske alle disse mulighetene, som et kamera kan gi.
I går kveld leste jeg brukerveiledning, om det å ta bilde med de forskjellige innstillingene på kamera.
Jeg innrømmer glatt at jeg har ikke peiling, og skjønner heller lite, men jeg prøver.


Derfor var det litt gøy å vandre langs Mesnaelva i efta, for å ta bilder.
Prøve ut noen innstillinger, for å se hvordan bildene ble. Lukkehastighet, lyst eller mørkt...
Ufattelig mange muligheter.
Dette er så gøy!

Flere bilder av vann finner du på fotobloggen.


9 kommentarer:

idehaven sa...

Vauw, hvor flot.
Vi har jo desværre ikke elve i Danmark, kun åer og andre mindre vandløb. Så derfor er det så fantastisk at se billeder fra andre lande og især naturbilleder.

Tak for synet.
Helga

Mandelhjärta sa...

Ja, øvelse gjør mester heter det. ;) Bildene ble veldig fine, Vivi! Høstturer med kamera er trivelig. Høstfargene og vann er en flott kombinasjon.
Ha en kreativ dag! :)

Marit Sønstebø sa...

Vakkert høstbilde!

Klem

Refleksjon på livsvegen sa...

Nydeleg!

Haustklem

Randines hageblogg sa...

Fint bilde fra Mesnaelva, vakre høstfarger!

En helt uvanlig hverdag sa...

Flott bilde. Gøye å lære.
Jeg har heller ikke peiling på foto, men synes det er gøy.
Kanskje jeg burde prøve å lære litt jeg også, hmmm.

Ha en finfin dag.
klem

hagen vår sa...

Nydelig bilde du har tatt. Ha det godt! Anne

Åshild sa...

Kjempe fint bilde! Det er jo så flotte farger ute nå, dette såg jo ut som et maleri ;)Godt jobbet! Eg fikk meg speil reflex for et år siden, har nok ikkje vert så flink som eg ville til å sette meg inn i instillinger... prøver stadig, men synes det er vanskelig ... ;)
Ha en fine kveld og snart helg ;)
Klem

Ingvill Egeli sa...

Nydelig elvebilde!