mandag 29. juni 2015

Av sommersol blir det blomster.

Gårsdagens blomster.
Det har eksplodert i hagen, etter at varmen kom og jeg bare nyter og følger med på alt det fine, så godt jeg kan.
I går når jeg kom ut, var det mange nye blomster, som hilste meg velkommen.

Her er noen bilder.





Humla surrer, og jeg nyter alt som hører sommeren til.



Først ute hos meg i år var Aicha, med sine gule og flotte blomster.
Flere er på tur, og jeg står klar med kamera.

Nå skal jeg ut igjen, for jeg er spent på hva som har kommet siden sist jeg vandret gjennom hagen.

Nyt dagen dere, jeg har ferie!


5 kommentarer:

amo sin blogg sa...

Ååå, så fint det blomstrar hos deg.
Vakre på kvar sin måte.

Ha ei fin sommarveke !

Marit Sønstebø sa...

Mye fint hos deg nå! Ja, varmen hjelper på blomstringen :)

Nyt hagen og blomstene!

Klem, Marit

Marit Helene Gåsland sa...

Wow så mye fint Vivi, ja nå må bare varmen og solen bli så en kan nyte resten av sommeren.

God kveld og ny sommeruke til deg.

Villrose sa...

Her gjelder det å følge med og nyte hver dag! Dagliljene også? Har ikke sett noen enda. Kanskje jeg må en tur ut og se etter?
Ønsker deg en fin sommeruke!

Linda sa...

Beautiful!!! :)