søndag 22. november 2015

Minner fra sommeren.

Nå har jeg våknet to dager på rad, men kaldt soverom og nesetippen er is.
Da er det en god trøst i bilder, og hva som her vært, og ikke minst hva som kommer til å komme.
Jeg må bare gjøre meg ferdig med jul, nytt år og litt vinter først.

Jeg varmer meg på minnene så lenge.







Solen har begynt å titte frem, og det ser ut til å bli en fin vinterdag.
Jeg har planer om å ta frostbilder, og ta meg en gåtur i Lillehammersgater.

Ha en super søndag.


11 kommentarer:

Parkvegens Hageglede sa...

Tror du er som meg... når snøen laver ned så er det kjekt å kose seg med sommerbilder.
Så frodig og fint det er hos deg. Og riddersporene er jeg litt misunnelig på... her blir de spist av brunsneglene så fort de titter opp av bedet.

Marit Sønstebø sa...

Herlige bilder! Det er godt å ha et stor arkiv med sommerbilder å se tilbake på. Hva er den blomsten på bilde nr.2? Den var nydelig!

God søndag!

Randines hageblogg sa...

Det var noen vakre bilder fra sommerhagen din, godt å kunne varme seg på i november.

Ha en fin dag!

Ingvill Mydland Egeli sa...

Så fantastiske bilder fra hagen din! Den er utrolig fin! Skikkelig cottage garden. Moro å se oversiktsbilder fra hagen din, med drivhus og grusganger! Nydelig!

Inger Marie sa...

Så herlig med sommerminner på en kald dag...minusgrader og snø over det hele:)
Fin uke til deg:)

Hajan sa...

Åh så roligt jag har varit på ett litet strövtåg och ramlade in här.
Väldigt mysigt och en liten hälsning trån Ösergötland

stallnilsen sa...

Ja når vinteren er kommet, da er det deilig og kan nyte bilder fra sol og sommer :)
Nydelige bilder, Vivi .

Ha ei fin uke videre.

Lisbeth ;O)

Jannibele sa...

Ååååh, de vakre bildene fra sommerhagen din varmet langt inn i sjelen på en mørk og regntung dag her øst. Tusen takk:)

God uke til deg Vivi!

Jannicke

naturglede/Randi Lind sa...

Om ikke lenge er vi der igjen! Men først får vi kose oss med advent og julehygge! Ha en fin kveld :)

Irene sa...

Vakre bilder ... de varmer helt hit :) Gjor ofte det samme selv. Tar frem noen koselige minner fra sommeren det korter ned på ventetida.

Ha en fin adventsuke!

Irene

Trädgård på Djupet sa...

Alltså, den där nävan är så sagolikt vacker! Och ditt växthus har ju ett sagolikt vackert läge också!