lørdag 13. februar 2016

Vår i vindusposten

 Sola varmer ute i solveggen, og jeg får lyst til å skape litt vår.
Nå er det jo både morsdag og valentinsdag i helga, og da ønsker jeg meg blomster.
Hva skal jeg med perler på finger, når jeg kan pynte og skape vår i vindusposten?


Hvite roser, som symboliserer at det fortsatt er vinter, i vårlige vaser i pastellfarger.



Det er fint å plukke inn kvister fra hagen selv om det er vinter, og sette dem sammen i en bukett med roser.






Perleblomster er selveste vårblomsten, og det beste er at dem kan plantes ut i hagen etter på. 

Ønsker alle en fortsatt fin helg.

Link:

Vivishageroms hage- og fotoblogg

4 kommentarer:

amo sin blogg sa...

Kvite roser er flott,
til alle anledningar.
Snart blomstring av vårblomstrane i krukke ser eg.
Eg har ikkje kjøpt enno, men no freistar det.

God helg.

Vilt og vakkert sa...

Heisann.... hvitt her også, men det er utendørs. Ny snø la seg i natt - og det ble pent igjen....
Vakkert i vinduskarmen din ;:OD)

Refleksjon på livsvegen sa...

Så fint dandert!!

God morsdag, Valentinsdag og søndag :-)

Nick V. sa...

Lovely photos of very beautiful flowers tastefully displayed, Viviann!
Thank you for joining us at the Floral Friday Fotos meme.