onsdag 25. mars 2009

Litt vårfølelse - og flere bilder -oppdatering



Fikk en vårfølelse i dag og måtte bare ta turen på Plantasjen. Ikke så veldig mye som skal til, så vips - vår inne og sol ute.

Ha en super dag alle sammen - sola skinner og alt er i grunnen helt greit.

Nå er klokka 19.00 og jeg har vært en tur til på Plantasjen. Når man ser noe fint, så skal man kjøpe med en gang, for da sliper man å kjøre to ganger. Men i allefall, gubben betalte og jeg var ikke sen til å kaste meg i bilen.

Primula


Ikke rart at jeg måtta bare. Nå skal dem få stå inne, spent på hvordan det vil gå, men når snøen er borte så skal dem ut i hagen.

Det var kveldens oppdatering.

10 kommentarer:

Kathrine sa...

Så enkelt og flott! Jeg tok inn tre tulipanløker som lå nesten opp på jorden og plantet i potte. De har blitt så fine nå, men ingen knupp å se enda da..
Ha en god vårdag:)

Randines hageblogg sa...

Når det ikke er vår ute tar en våren inn. Nydelige tulipaner og løker!
Ha en fin vårdag inne...

Ellea sa...

Nød lærer naken kvinne å spinne:-) Er det ikke vår lager vi vår!

Lene fra Lillehammer sa...

Jøsses som du er på Plantasjenbesøk i dag da. Men det er koselig å få litt vår inni stua da.
Ha en fortreffelig kveld!

Seascape sa...

Herlig å se at du har hentet våren inn i stuen.
Snart er vel våren kommet i hagen din også.

orchishage sa...

Primula er en nydelig vårlig budbringer! Synd de ikke overlever hos meg. God Vår til deg!

merethe sa...

SÅ fine blomster. Ha en fin dag. :)

Elisabeth sa...

Herlig bilder, det er ingen tvil om at våren staraks er i anmarsj

Rekkehuset sa...

Kjempefine blomster! Klart vi må ta våren inn, vi som ikke har den ute...her snør det som pokker i dag, det kunne vi godt klart oss uten. Men inne hos meg står det også vårblomster og venter på meg:-) Ha en fin helg Vivi, klem fra Hanne.

heidi sa...

Så nydelige vårbilder! Skal en tur til byen etterpå jeg, kanskje jeg stikker innom plantasjen....

Ha ei fin helg!